kanske för att det är fredag

Alltså cp. Inte bra att inte kunna somna förän klockan två för att sen vakna upp fem timmar senare till en riktig intesivdag. Reagerade inte förän jag kom hem och allt var över, JAG ORKAR INTE. Det som är bra är att det är fredag och imorgon ska jag fanemig shoppa, galna demonstrationer och nobeldagskaos ska inte få hindra mig!! och nu är pizzan klar också. hora.

Min fredagskväll, del 2 (jag orkar inte göra nytt lökigt inlägg):
Alltså återblickarna i Idol från minnesvärda auditions genom åren gör ju min kväll! Och de lär ju ha med den här annars FÖRSTÅÅR JAG INTEEE!! Och så står mamma i köket och lagar svamppaj och bah "varför har det här tagit så många timmar JAG FÖRSTÅR INTE!?" Mamma <3 Nu ska jag kolla på mer Henrik Schyffert för Svenskt Näringsliv, för han är fan kungen. Och det är ju skam om ni inte sett The 90s - ett försvarstal än!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0