AND I WAS LIKE...

Jag tänkte egentligen plugga lite nu men det är jag för glad för och jag känner bara såhär:
(HÄHÄHÄHÄHÄÄÄHÄHÄHÄ)
Jag äter choklad istället och blir fet för det ska jag ändå träna bort! Yes, ni hörde rätt, jag tänker börja träna! Antingen gym eller Ragga (en sorts ascool dans), vilket jag och några andra är astagg på för där får man verkligen shakea booteeyy. ;) Nu ska jag fortsätta vara badass och skita i skolarbete (låter framtids-Posse ta hand om de problemen) och lyssna på den här sjuuuukt bra låten!!!! Det här får bli en supermegalång länk eftersom den här låten är så obeskrivligt bra och typ ger mig värsta öron-orgasmen! Så, nu fick ni veta det också. Tjarråå

Kommentarer
Postat av: ida

hahahaahahahahahahahahahah bokstavligen skrattar jag hel rakt ut du vet som stwie när han får ett riktigt konstigt skratt! FIN BIIILD!!!

2011-02-03 @ 18:38:34
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0