NEVER UNDERESTIMATE IT


*KLICK*
Fyfaaan vad det är segt att plugga!! Sitter inlindad i 2 tecken på en av fällsängarna i mitt rum men fryser ändå lite och försöker trycka in information och olika revolutioner (jag bryr mig verkligen såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket om vem, vad och varför några revolutionerade n' shit!!) Och jobbet tar inte slut när det här provet är över, det kommer meer... Men den dagen, den sorgen, typ! Jag är ändå glad idag för jag hade en så himla mysig alla hjärtans dag och kände mig då långt ifrån ensam. :) Gosade med härliga människor, tjockade mig, somnade lycklig till soft musik (och vaknade även till musiken och då var det inte liika soft längre men, men..) och tända ljus och åt våffelfrulle. Lyckad alla hjärtans dag med andra ord! :) Men nu ska jag ta itu med plugget (*SUCK*) och värma mig med en kopp te, i brist på annat!

Kommentarer
Postat av: Anabananaaaa

ÅÅh! Effy från Skins. Det är nog den bästa serien i hela vida världen! :D

2011-02-17 @ 17:53:06
URL: http://highten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0