LIKE IT WILL NEVER END

Asså inlägget under.. Fick nått konstigt ryck, kände mig typ lite djup och poetisk men det inlägget var ju verkligen "djupt" och aaaaaaa visst! Därför får det här inlägget bli lite FEEZZT! ;D Lyssna låten, så jäkla härlig! Men jag fick en epiphany (hihi, älskar när jag får mina grymma epiphanys.. ;)) nyss när jag lyssnade på den och insåg att den typ är RELIGIÖS!?!?!!!?! Eller liksom kristen, för trinity är typ de där tre när präster säger "..i fadern, sonen och den heliga andens namn..", trinity är alltså både fadern, sonen och den heliga anden!?!!? Fett förvirrande och schizo (chorizo, hahahah!! kul man kan haaa!! xP)! Sen sjunger de också "lean into the spirits hands", "believe.." "Or savin' up the holy grace", "never be ashamed to call his name" och "Trinity is a friend". Faan försöker de brainwash'a en och försöka få en att bli troende genom att leverera budskapet genom en grym låt!?! OH SNÄÄÄP, de har insett att ingen vill prata med såna där religiösa som kommer och knackar på och vill lära en så de har TAGIT DET TILL EN NY NIVÅ, DE TAR ÖVER MUSIKEN!!!!!! WAWAWAA (asså jag är inte värsta antichrist som hatar religiösa, känner att ni behöver veta allt sånt här) Fast de som knackar ("Knackelibang" hahaha, Ove Sundberg-style!!) på dörrar är iofs oftast Jehovas vittnen!?! Inte för att jag vet vad det är MEN ÄNDÅ! Ni förstår min teori här!?!?!!!?!?!?! Låten kommer aldrig bli den samma igen...
(Vet ni vad de också sjunger!? "..you're my only friend.." hahaha! Blir man värsta ensam vargen om man blir troende, verkligen forever alone!?! Ne, juste, glömde nästan att man har ju Gud och de där tre andra homiesarna! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0