en gås som morrar åt folk med gula jackor och plötsligt glatt skuttar till Jönköping med hatt och hela falleruttan

..tydligen är det en av 8 saker som killar inte vet att vi tjejer vill ha!! Killar borde ju verkligen ha bättre koll.. klart man vill ha en morrande gås liksom!!! Har precis klätt på mig hehe, ska träffa en kompis lite bara innan hon åker iväg! Inväntar henne vilken minut som helst och för att roa mig undertiden har jag sattit mig in i lite olika scenarios:
bra hatt, sitter verkligen där den ska!
just creepin' in tha woodz!!
just drivin' my car, and smashing another car!
just being Elvis!
fuckin' looove to be on stage!!
en till fantastisk hatt!
och nu var det visst slut på det roliga

Kommentarer
Postat av: Läskigstalkerthäjej

Hahahhaha åååh jag skrattade högt!

2011-07-11 @ 18:49:24
Postat av: Lyrr

Åh va fint. Goseeknorr hihi

2011-07-12 @ 10:33:55
URL: http://imnotvain.blogg.se/
Postat av: Madsragna

Cool site ... I like it :)

2011-10-25 @ 07:36:38
URL: http://madsragna.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0