okänd dag

Ååå det regnar igen, och inte bara lite utan det spöregnar, men då kokar man bara te och sätter på denna lista och vips är alla problem ur världen! typ. Liksom det problemet att jag åkte till stan för att shoppa massa och reafynda och allt men inte hittade ett skit!! Kände det på mig.. jag hade dåligt shoppingflow idag och dessutom var det så jääävla lökigt att prova kläder, som man ändå inte köpte i de där omklädningsrumsljusen.. Men det var ändå en trevlig dag på stan med Ida och samtalsämnena under middagen här hemma piggade upp! Vi är mästare på att byta samtalsämne i vår familj:
mamma: "..därför borde de nog renovera lite!"
jag: "Vi tänker prova att göra syltpaj, paj med sylt i!!"
-
magnus: "..så saltsjöbanan åkte iväg med barnvagnen medan mormorn stod kvar på stationen."
mamma: "Har vi SEX såna här glas??!"
-
pappa: .."men det var faktiskt rätt svårt att hitta röda byxor som passade oss alla."
jag: "Jag vill smaka mango cider, det finns Xide mango!!"
Hållbar kommunikation där alla lyssnar på varandra :D <33
ungefär så lökigt var det i de där fittomklädningsrummen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0