FRÄSIGT

Jag äääälskaaaj katteeej, haahha!! Nämen jag är faktiskt kattmänniska, tycker de är rätt fräsiga. ;) Har själv två stycken missar med klös (jag veeeet att jag är så himlans rolig!!! :P) som är väldigt mysiga men ibland lite smått onda.. (rovdjur deep down inside liksom) Tycker väldigt mycket om de där små pälsbollarna men jag gosar så sällan med dem nu för tiden och så jag får lite dåligt samvete för det. Tänk om de skulle försvinna eller dö och jag inte hunnit visa min kärlek tillräckligt (this sounds gay men jag har ett moment här!) Snackade om det här med Siri my maan när jag var hos henne efter skolan idag och hon kände likadant, skönt att vi är två! Hahah! När vi ändå snackar katter så är ju Aristocats också typ den bästa Disneyfilmen genom tiderna med massa härliga soundtrack!!!!! :D

Den här scenen på hustaket i Paris är så fin!

ALLA SNUBBAR VILL JU VARA KATT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0