WORDS CAN NEVER MAKE UP FOR WHAT YOU DO

Lykke Li, asså jag knarkar lite hennes nya album, nomnom! Men jäklar vad den tjejen är grym! Skulle inte ha något emot att se henne live!
Den här videon är så himla cool och så är hon ju så orättvist snygg också! Hon har ju typ allt - utseendet, sångrösten(!!!!!), hennes utstrålning och bah är helt asball och här sitter man själv, en enkel dödling som inte kan sjunga.. Ibland är livet lite svårt :P
Det här är ju typ det skönaste jag setttttttt!!!! Bah rakt upp och ner på söder, asbra ju! Och gubben också, hahaha!
..så kan man ju också uppträda lite mitt i stan med BON IVER!! Hur coolt är inte det och hur bra är inte den här låten!?!?!??!?! DAAAAMN!
(jag överanvänder utropstecken i det här inlägget men det är nödvändigt i allra högsta grad!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0