hjärnkapacitet

Kräks lite för att jag sitter och skriver en historiauppgift på en lördagmorgon! Vaknade av mig själv för lite mer än en timme sen och kände att jag inte riktigt kunde fly längre, den skulle liksom varit inlämnad redan igår och jag hade ju tänkt att skriva den igår.. men neheEEdå! Så här sitter jag, ca 400 ord senare, analyserar, reflekterar och hatar det av hela mitt hjärta. Jag vill bara sitta och mysa, äta lite yoghurt kanske (ska sluta prata om yoghurt hela tiden..) och lyssna på musik men nu är det fokus som gäller. Blä! Men det kommer vara så jävla skönt när det är gjort!
Bildlig beskrivning av hur awesome synkade Idas och min hjärna var igår!

Kommentarer
Postat av: ida

så rätt! jag stal dina idéer meheheheeeee <3

2011-05-29 @ 17:16:04
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0