rullgardin, ett bra ord

Började dagen med 2 timmars matteprov och efteråt ville jag bara gå hem och dö lite men motstod frästelsen! Kletade med lera, hade ovärd historia (det är ganska standard..), fick tillbaka nationella och snackade betyg i franska och jag blev nästan lite rörd!! haha känslosam, jag vet, men jag blev så himla glad och aa, Elisabet vet hur man ska formulera sig hon! Kalasbyxorna jag haft på mig idag höjde också humöret och bekvämligheten tills jag kom ut och de började fladdra i vindarna. Istället för att hänga lite slappt så slickades de istället mot låren och plötsligt var mina ben två upp-och-ner vända bowlingkäglor i lite fräsigt mönster, men äh vafan det var bara att flaxa vidare hemåt. Nu ska jag.. vet inte riktigt vad men något ska jag minsann göra!!
nämen Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump dååå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0