shadows of the mess you made

Sju skoldagar och en inlämningsuppgift kvar nu, det är verkligen ingenting.. Och sen börjar vi tvåan! Den här torsdagskvällen spenderade jag på en sjukt bra spelning och när jag gick sista biten hem doftade det av syren och jag balanserade på trottoarkanten bara för att man kan. Får för mig lite sånt när jag har på mig min stora jeansjacka, som ger mig lite biffiga armar, för då känner jag mig lite ganstaah fast mer som plockad från filmen G som i gemenskap haha! Förövrigt kan jag inte riktigt få nog av yoghurt (det är tydligen så det stavas.. jag har försökt mig på alla möjliga alternativ), närmare bestämt Banan och Blåbär! Det är första gången på vad som känns som 100 år som vi har yoghurt hemma så nu är jag superglad, har gått lös och typ konsumerat halva paketet på två dagar, smarrrrr!! Ska fortsätta konsumera lite mer av den där delikata sörjan nu

Kommentarer
Postat av: lydia

blåbär banan, låter ju lite knas, men kanske värt att smaka då! somrig du är som smygerrunt på trottoarkanten. hiihih bus

2011-05-27 @ 10:35:32
URL: http://imnotvain.blogg.se/
Postat av: lydia

åh nej glömde de viktigaste! GIFEN guuuuuuu vilken underbar. ja tog lite va gosi

2011-05-27 @ 10:36:15
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0