helt obetydligt inlägg som ingen behöver läsa

STRÖ LITE SOCKER PÅ MIG ÄR DU VÄNLIG!!! Jag har gjort matte nu, länge. Men nu får det vara nog. Jag är käääär i mina högtalare, herregud så bra, jag bara valsar runt här hemma till mina bästaste låtar och mår! Lammsteken står i ugnen och snart kan man bänka sig i soffan framför lördagsunderhållningsprogrammen på fyran med ett glas rödvin och en alladinask medan maken lägger barnen. Även fast det kan kännas sjukt torrt ibland att det kanske är vad framtiden, så vill jag nog ändå ha det så någon gång lååångt fram i tiden. Men nuuu kommer Louise när som helst och sen, jennifer och då blir det mys! Nu känner jag mig ung. Jag ska bara carpe diem. HAHHAAH LOOOL Tjo bröder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0