just came to say HELLO!

HELLOOO jag är hemma nu, planet har landat, besticken i lådan, hästarna hemma, poletten är nere. Bara om ni undrade liksom. Sitter och försöker att undvika att klia bort den lilla bruna hud som jag fått och är allmänt taggad på saker, särskilt bästaste Bon Iver imorgon nomnomnom ♥♥♥ Gran Canaria var förövrigt så underbart, bara att kunna ha shorts och linne igen var nog för att tacka någon där uppe för! Kanske ska ta itu med standardgrejerna när man kommer hem såhär, packa upp och ta mig igenom alla bilder, radera och redigera. Wawawaa jag är överttrött alternativt hyper så hejdah. eller hej. Jag är hemma i alla fall, mmm spännande

Kommentarer
Postat av: lyydia

avis hära vavavaaaa!! men aa. bonnie ivääh imorn. japp. dör.

2011-11-03 @ 23:34:51
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0