set your dream where nobody hides

Det positiva tänkandet från igårkväll hade som blåst bort imorse då jag vaknade och bara tänkte "nejnejnejNEJFITTAJAGVILLSOVA". Men det gick ju bra ändå! Två lektioner, peace of cake, en och en halv timmes gymmande efter, gick finemang tills jag kom hem och var tvungen att sätta mig ner på hallmattan för att jag dog lite av hunger. Ovant att inte äta någon frukost på morgonen när jag käkat dundermåltid varje morgon på lovet. Alltså jag kan ju verkligen kontrollera näringsintaget inför träning... antingen äter jag precis innan så jag spyr eller så dör jag för jag äter nada. Lagom, that's the way of living! Hur som helst, att lägga sig på sängen med en saftig mugg kaffe nära till hands och en god bok, som min far brukar säga, är verkligen inte fel. Lite skön musik till det är ju förstås standard, och den här är bland det bästa just nu. Imorgon blir det fleeeeet foxes tjiihihohohohowaa!!!!!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0