we are the people

Har ätit godis och kollat på OC hela dagen, sounding familiar..? heheh. Nämen gårdagskvällen bestod av att vi skulle äta lite middag hos tess, dock missade jag maten eftersom jag inte direkt var den snabbaste i duschen (den enda värmen jag får i detta hus). Planerna sen var lite oklara men vi drog till max och hade mysigt ett tag tills vi gick till en fest som bara låg något kvarter bort från max. Väldigt nära och rätt kul i en härlig, liten lägenhet på söder där man satt i köket och rökte och åt crostini med tapenad, sprang runt i cirklar (det var möjligt tack vare att varje rum ledde tills nästa osv), hängde på toaletten utan lås,  stötte på några bekanta ansikten och träffade nya människor. Också trevligt med med en sorglös festfixare som inte brydde sig om något förstördes eftersom allt ändå skulle rivas ut och renoveras! Istället för att åka hem till Ida vid 12 så tog vi 2.50 bussen till saltis och sov här. Men först köptes såklart nattmat på Dorren och väl hemma åt vi någonsorts första frukost kl 4 på morgonen och sen a seeecond breakfast mitt på dagen. Och sen godis.. och OC... jaah.. och låten som jag knarkat de senaste 3 dagarna.

Kommentarer
Postat av: ida

http://www.youtube.com/watch?v=kDWR-dOjDA0

aragon has a lot to learn..

2011-09-18 @ 18:25:32
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/
Postat av: L

lite klassträff blev de iaf, hehe

2011-09-18 @ 20:58:54
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0