OH, WOW

Kom hem helt utmattad efter att ha vandrat runt i ett knökfullt aspuddenloppis med lydia och ida. där fanns minsann något för alla och man behövde sällan betala mer än en tjuga. Ändå kom jag endast hem med en liten, gullig, gammal tändssticksask för två kronor, jag var väl helt enkelt för trött för att fynda! Men en bit banankaka och en kopp kaffe fick slinka ner och det var många bekanta ansikten man stötte på där. Men när jag kom hem stupade jag i soffa,n somnade och vaknade upp utan att veta var och vem jag var och jag hade ingen tids- eller datumsuppfattning, superförvirrad och helt förstörd med värk i princip alla kroppsdelar. Efter lite uppdatering om läget satt det mer än fint med middag! Nu är det stora dilemmat om man ska duscha nu eller imorgon på morgonen, jag lär ju vara lika trött då som jag är nu, om inte mer. Vilket är minst plågsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0