firmafest och brieost

Vi firade in lovet igår med att befinna oss på många kommunala färdmedel fram och tillbaka till stan. Vi hann också med en stel firmafest med gratis dryck och en hemmafest ute i Nacka med mycket dans tills en controlfreakbitch slängde ut oss. Brieosten hängde också med hela kvällen utifall att det skulle bli ett spontant mingel. Sen avslutades allt med sovmys hos Amanda. Spännande kväll som blir en bra historia, jag gillar girls nights out!! Idag har jag bara sovit länge i vetskapen om att jag har lov och inte behöver göra ett jota, blivit hämtad av bästa pappa, suttit i mitt mysiga kök som blir så perfekt när vårsolen lyser in, ätit semla och sjungit med till Home tillsammans med mamma och pappa. Perfekt bakisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0