californifuckincation

California dreamin' - det är vad jag gör! Den här kylan passar mig verkligen inte. Jag vill gå ut på promenad men hindras av att jag inte orkar kränga på mig ett pansartjockt lager kläder för att slippa all sorts sjukdom som skulle kunna hindra mig från att fucka ur. Den här glåmiga blekheten klär mig inte heller riktigt. Därav tar jag gärna en tripp till californien, där kanske den bästa serien OC utspelar sig, änglarnas stad, surfing och sol och stannar där tills april och åker hem precis till min 18-årsdag, om jag får välja. Då kan jag nämligen njuta av Coachella festivalen som nyss släppt sin otroliga line up som man skulle kunna tro var sänd från skyarna. Bon Iver och Radiohead bara för att nämna några guldklimpar bland kalaset, PALLANTE, man kan ju tro att det är en ploj men this shit's FOR REAL! Det verkar som de bara var sköna och bestämde sig för att boka (nääästan) allt som är bra, jag gillar deras stil. Dock är det ju i USA (UUUesAA), som vissa säger!?), så ska man ta sig dit, tiny problemo.... Jag får helt enkelt sitta här med mina frusna fötter och bara längta som en liten sate om inte någon känner sig manad att pröjsa mig en californication!?? 18-årspresent, någon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0