bah kör

Jag vill verkligen bara sätta mig i en bil fylld med kompisar och bli körd genom vackra landskap i timmar och sjunga högt till bilradion hela vägen och inte behöva bry sig om nått för att det är sommarlov. Istället ska jag dammsuga för att klassas som en bra dotter och inte en diva. Och igår blev precis som jag hade önskat, fin skolavslutning, vin och cigg på uteservering, glass i solen och på kvällen styrde jag ihop ett litet, perfekt vin och ost mingel på altanen med klasskompisar, vattenpipa, så klart en massa sång och musik, obligatoriska deeptalks och lite sleep over-mys. Låter super fag, men det var najs, jag är lycklig! Har även skickat iväg pappa på mission impossible för föräldrar: att köpa lösgodis till mig. Det får helt enkelt bära eller brista, får tvinga i mig alla punchkottar i värsta fall. Men asså vare den där bilen, bilradion och sen den där mannen jag vill ha?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0