så många broar jag bränt

Är fantastiskt glad över vårsolen och värmen och att jag fått mina första
shortslinjer. Jag har haft en så bajsbra valborgshelg. Men samtidigt är jag
otroligt seg idag och har en fet klump i magen över mitt svenska nationella
tal som ska skrivas klart och som helt saknar infallsvinkel och det där
satans PM:et som måste först och främst skrivas och skickas in snarast.
Men istället för att sitta hela dagen och uträtta detta har jag sittlegat som
en strandad valross i trädgårdsmöbeln ute i solen och lyssnat på håkan tills
jag gråtit av vackerheten och sommarminnen. Så nu sitter jag i alla fall här
tragglandes med texthäften och kroppsideal och bara väntar på att den
grillade middagen ska vara färdig så jag får en anledning till att ta paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0