bah wake'n'bake hela dan till gonattish

Vi fackade ur och ballade ur som om kvällen var den sista igår!! Nää kanske inte riktigt men kontrollen på intaget av drinkar blev sämre och sämre i samma takt som all sorts utblandning successivt to slut. Vi spelade drinkingames, jag lökade medan ida langade svaren som en kung så att vi tog hem segern och antagligen också vann i att vara mest runda om fötterna. Vi langade moves till michael jackson, spice girls, brittan spears och många andra gamla godingar, färdades upp och ner från våning 5 ett antal gånger och tog ett x antal bilder som mest består utav mig och någon annan, någon anna och jag och lite mer jag med några andra och självklart sitter standard festposen på varje bild! Idag har vi beundrat våra spritpennetatueringar som var utsmetade över våra kroppar, varit på jakt efter grannens blomkruka som kom på vift och ätit. Efter att plågsamt observera adrian äta en pizza tog jag och lydia ett viktigt, impulsivt beslut och fuckade ekonomi och plywoodplatta magar och åkte till Rice. All thaibuffé med sushi och glass var värt hålet i plånboken, alla andningssvårigheter och magsmärtor, alla gånger! Väl hemma har jag inte lagt en tanke på plugg för jag känner mig så jävla klar med allt som har med skola att göra! Istället har jag njutit av ison, filles, jays och kanyes sköna stämmor, solen mot mitt gårdagenssminktäckta ansikte, min egengjorda hallonmojito och ännu mer mat, denna gång grillad! Alltså bara CARPE THAT FUCKING DIEM OCH YOLO, så känner jag, BAM.


Kommentarer
Postat av: NEWPIC - alice

vad tycker du? :)

http://newpic.blogg.se/2012/may/vad-tycker-ni.html#comment

2012-05-19 @ 23:01:07
URL: http://newpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0