Blöö

Vill bara ligga kvar i sängen imorgon för att inget känns lönt att göra. Vill kunna ligga i sängen flera dagar i rad för att jag inte ser en anledning att gå upp, utan att bry mig. Men så kan man inte göra längre, nu har man ansvar, nu ska man vara vuxen, nu ska man gå och vara värdelös en hel dag, 5 dagar i veckan, 365 dagar om året för man har inte råd att göra annat. 
 
Och samtidigt måste jag sluta vara så jävla neggo och tro att det väntar nått annat roligt jobb där ute, att gräset är grönare på andra. För let's face it. This is pretty much as good as it gets for me, jag känner på riktigt att jag inte har något att ge här i världen. Finns på riktigt inget som gör mig så deprimerad som pengar och allt som har med det att göra. 
 
 
eller snackar jag bara i nattmössan nu för att jag har feber, vem vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0